Firemní vzdělávání a rekvalifikační kurzy

Vítáme Vás na stránkách akreditované vzdělávací instituce AP NETSOFT, s.r.o. Našim cilem je poskytnout zákazníkovi maximální množství znalostí a dovedností s důrazem na kvalitu a efektivnost. Námi nabízené kurzy jsou prověřeny a optimalizovány díky více než 20ti leté praxi. Pravidelně realizujeme nabízené rekvalifikační kurzy, kterých se ročně zúčastní  asi 1 500 klientů.

 

Nosným programem společnosti jsou:

 

Novinky

 


 

Nespolehlivý plátce DPH

Naše společnost nabízí denní prověřování Vašich dodavatelů z pohledu ručení za DPH. Součástí prověření je kontrola zveřejněných bankovních účtu dodavatelů, určených pro platby DPH.  Vyhnete se zbytečným nákladům, spojených s ručením za odvod DPH dodavatelem.

 

Popis problému:

  • Pokud jste plátce DPH musíte zkontrolovat, zda není dodavatel v registru plátců označen jako "nespolehlivý plátce". Pokud od nespolehlivého plátce odeberete zboží, nebo službu, budete ručit za odvod DPH, které se má odvést finančnímu úřadu z Vašeho plnění.
  • Od 1.1. 2014, pokud dodavateli máte uhradit fakturu ve výši větší než 700 tisíc Kč, musíte ověřit bankovní účet, na která platbu provádíte. Pokud platbu provedete na jiný účet, než je zveřejněn v registru plátců, budete ručit a odvod jeho DPH za Vašeho plnění finančnímu úřadu.

 

Řešení:

  • Vyvinuli jsme software, který za Vás zkontroluje nespolehlivost Vašich dodavatelů a zkontroluje bankovní účty, které dodavatel uvedl pro Vás na fakturách a které má zveřejněny v registru plátců.

 

Jak to funguje?

  • Nemusíte nic instalovat, ani nakupovat žádný program. Dle Vašeho požadavku na prověření Vašich dodavatelů nám zašlete aktuální seznam DIČ Vašich dodavatelů emailem a my Vám pošleme vyhodnocení nespolehlivosti a bankovních účtů.

 

Přínosy:

  • Odstranění času nutného k vyhledávání informací v registru plátců
  • Snížení nákladů nutných k zaplacení mzdy zaměstnance, vyhledávajícího v registru plátců
  • Emailová notifikace obsahijící seznam nespolehlivých i spolehlivých plátců společně s porovnáním registrovaných bankovních účtů s účty na fakturách

 

Ceník:

Tarif 100 - 100,- Kč/měsíčně

  • kontrola až 100 DIČ a bankovních účtů. Kontrola probíhá 1x denně kontrolou nespolehlivost plátců a zaslání přehledu emailem

 

Tarif 300 - 200,- Kč/měsíčně

  • kontrola až 300 DIČ a bankovních účtů. Kontrola probíhá 1x denně kontrolou nespolehlivost plátců a zaslání přehledu emailem

 

Tarif 500 - 300,- Kč/měsíčně

  • kontrola až 500 DIČ a bankovních účtů. Kontrola probíhá 1x denně kontrolou nespolehlivost plátců a zaslání přehledu emailem

  

Tarif 1000 - 500,- Kč/měsíčně

  •  kontrola až 1000 DIČ a bankovních účtů. Kontrola probíhá 1x denně kontrolou nespolehlivost plátců a zaslání přehledu emailem

 

Tarif 2000 - 700,- Kč/měsíčně

  • kontrola až 2000 DIČ a bankovních účtů. Kontrola probíhá 1x denně kontrolou nespolehlivost plátců a zaslání přehledu emailem

  

Tarif 5000 - 900,- Kč/měsíčně

  •  kontrola až 5000 DIČ a bankovních účtů. Kontrola probíhá 1x denně kontrolou nespolehlivost plátců a zaslání přehledu emailem

 

U vyššího počtu DIČ je stanovena cena individuálně.

 

Uvedené ceny jsou bez DPH

  

V případě zájmu o profukt, či podrobnější informace se neváhejte obrátit na Ing. Tomáš Benda, mobil: 721 869 373, email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Automatizace práce v Excelu

Jako vzdělávácí instituce nabízíme také školení v oblasti MS Excel, jak soukromému, tak státnímu sektoru. Během vzdělávacích kurzů jsme zjistili, že požadavky zákazníků často převyšují jejich vlastní schopnosti a vytvoření složitých sestav, či vydolování dat z mnoha zdrojů je pro klienta s omezenými znalostimi Excelu časově velmi náročně, Přestože existují školení v programu MS Excel zaměřená na Makro, jedná se pouze o kurzy, který postihují svým obsahem naprostou špičku ledovce a uživatel ani po absolvování nebývá schopen psát složitější příkazy. Nabídli jsme zákazníkům možnost zpracovat, zautomatizovat, zjednodušit práci v Excelu pomocí maker. Naše služba, je také vhodná, pokud Váš informační systém není schopen vygenerovat požadované sestavy dat a jeho úprava by byla příliš nákladná. Pak je vhodné získat z informačního systému výstup v textovém dokumentu, nebo přímo v Excelu a dále jej zpracovávat pouze v Excelu pomocí maker.

 

V čem nabídka spočívá a postup spolupráce:

  1. Klient vykonává v Excelu neustále dokolečka jednu a tu samou práci (například vkládá data z zdrojového souboru do stejné tabulky, každý den/týden atd., data poté třídí, řadí zpracovává, přepočítává, aby z dat získal informace)
  2. Klient se na nás obrátí se svým problémem a vysvětlí, co dělá, a zda-li jde práce zautomatizovat
  3. Zanalyzujeme Váš problém, navrhneme řešení a naceníme řešení
  4. Zautomatizujeme práci v Excelu, klientovi předáváme hotové řešení

Výhody: 

  1. Ušetření doby práce zaměstnance (pokud je mzdový náklad na zaměstance 150,-Kč/hodina a denně ušetří například 0,5 hodiny, pak měsíčně díky makrům šetříte cca 1600,- Kč)
  2. Odstranění chybovosti - program se nikdy nesplete a vždy pracuje se 100% přesnostní
  3. Okamžitě vidíte přínosy programu
  4. Nízká cena pořízení vůči přínosu
  5. Zaplatíte až po dokončení prací - žádné zálohy

Konkrétní příklad, který jsme již řešili:

Zadání klienta - popis problému: Klient vydává licence žadatelům. Vydání licence předchází 33 úkonů, které žadatel o licenci musí splnit. Klient do excelovské tabulky vkládá názvy úkonů a datumy, kdy je žadatel splnil. Nakonec klient generuje časovou osu, kde jsou zachyceny jednotlivé úkony, a barevně jsou vyznačeny důležité události. Pouze časovou osu exportuje do souboru, který zasílá k dalšímu zpracování.

Zadání klienta - požadavek řešení: Zaměstnanci klienta vyrábějí časovou osu v Excelu ručně. Není stanovena žádná šablona, tedy osa vypadá pokaždé jinak. Výroba osy je časově velmi náročná, cca 30 - 40 minut jedna osa. Pokud dojde k doplnění do zdrojové tabulky s úkony, je nutno přepracovat celou osu, což je opět časově velmi náročné. Zaměstananci chybně přepisují data do osy a ta tak někdy nekoresponduje s tabulkou s úkony. Najděte nám řešení, aby se osa generovala sama.

Naše řešení: Připravili jsme do Excelu jedno tlačitko, které z tabulky s úkony vygeneruje časovou osu. Pokud dojde k úpravě tabulky s úkony, zmáčkne se znovu stejné tlačítko a osa je vygenerována nanovo. Připravili jsme druhé tlačitko, které vždy zajistí pouze tisk časové osy nezávisle na tom, jak je osa velká.

Výstup pro klienta: 

  1. Ovládání programu dvě tlačitky
  2. Všechny osy vypadají stejně a jsou 100% správně
  3. Všechny osy jsou připraveny a optimalizovány vzhledově k tisku na 1 list papíru A4
  4. Úspora času zaměstnanců -> šetření mzdových nákladů

 

Kvantifikovaný přínos pro klienta:

Náklady na zpracování projektu: 6 tis. kč

Ušetřeno: odhadem 35 - 50 tisíc Kč.

 

Reference:

  • Bidvest Opava, s. r. o.
  • Energetický regulační úřad
  • Model Obaly, a.s.
  • Probační a mediační služba
  • Drobní živnostníci

Pokud máte zájem o naše služby nebo se jen chcete informovat neváhejte nás kontaktovat:

Ing. Tomáš Benda

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

telefon: 721 869 373

Firemní vzdělávání a rekvalifikační kurzy

cVítáme Vás na stránkách akreditované vzdělávací instituce AP NETSOFT, s.r.o. Našim cilem je poskytnout zákazníkovi maximální množství znalostí a dovedností s důrazem na kvalitu a efektivnost. Námi nabízené kurzy jsou prověřeny a optimalizovány díky více než 20ti leté praxi. Pravidelně realizujeme nabízené rekvalifikační kurzy, kterých se ročně zúčastní  asi 1 500 klientů.

 

Nosným programem společnosti jsou:

 

Novinky

 


 

Fakturační a korespondenční adresa:

 

AP NETSOFT, s.r.o., Hradecká 772/15, Opava, 746 01

 


Zvětšit mapu

 

IČ: 25 900 901
DIČ: CZ25900901

 

Naše společnost disponuje mobilními učebnami, jsme tak schopni provést vzdělávání přímo u Vás.

 

Aktuálně disponujeme také zřízenými učebnami v těchto městech:

  • Bílovec
  • Bohumín
  • Bruntál
  • Břeclav
  • Bučovice
  • Český Těšín
  • Frenštát pod Radhoštěm
  • Hlučín
  • Hodonín
  • Hustopeče
  • Karviná
  • Kopřivnice
  • Kravaře
  • Krnov
  • Kyjov
  • Město Albrechtice
  • Mikulov
  • Nový Jičín
  • Odry
  • Opava
  • Orlová
  • Osoblaha
  • Ostrava
  • Slavkov u Brna
  • Veselí nad Moravou
  • Vrbno pod Pradědem
  • Vyškov

 

 

Reference

  • Agentura pro regionální rozvoj, a.s.
  • AHOL - Vyšší odborná škola o.p.s.
  • ARMATURY Group, a.s.
  • ATHENA - Společnost pro vzdělávání žen
  • Brano, a.s.
  • Bidvest Czech Republic, s.r.o.
  • Centrum volného času Kravaře
  • ČD Cargo, a.s.
  • Česká republika – Úřad práce v Bruntále
  • Česká republika – Úřad práce v Břeclavi
  • Česká republika – Úřad práce v Hodoníně
  • Česká republika – Úřad práce v Karviné
  • Česká republika – Úřad práce v Novém Jičíně
  • Česká republika – Úřad práce v Opavě
  • Česká republika – Úřad práce ve Vyškově
  • ČSSZ pracoviště Ostrava
  • Dr. Ing. Jiří Staněk
  • EDUCO Centrum, s.r.o.
  • FEMONT OPAVA, s.r.o.
  • Ing. Roman Schromm - AUTOROJAS
  • Institut rozvoje podnikání, s.r.o.
  • K.I.S.S. vzdělávání, s.r.o.
  • MEDIA MARKETING SERVICES, a.s.
  • MEDIFINE, a.s.
  • Město Horní Benešov
  • Ministerstvo obrany ČR
  • MODEL OBALY, a.s.
  • Nadační fond manželů
  • NAREX Ždánice, spol. s r.o.
  • Nowaco Opava, s.r.o.
  • Občanské sdružení TRINITAS
  • Okresní sdružení hasičů Chrudim
  • Okresní sdružení hasičů Písek
  • OPATHERM, a.s.
  • OpavaNet, a.s.
  • OPTYS, spol. s r.o.
  • Ostroj, a.s.
  • Raiffeisenbank, a.s.
  • Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
  • Rodiče a děti Kadaně o.s., RADKA o.s.
  • RPIC-ViP, s.r.o.
  • RWE Distribuční služby, s.r.o.
  • Sdružení hasičů Čech, Moravy a Slezska
  • Severomoravská plynárenská, a.s.
  • Silesia-Tech s.r.o.
  • SLEZSKÁ TVORBA, výrobní družst
  • Smurfit Kappa Czech s.r.o.
  • Střední odborná škola Bruntál
  • Unie zaměstnavatelských svazů
  • Zemědělské a obchodní družstvo
  • ZP Otice, a.s.

Jiné odborné školení

Mandaly pro vás

 

Správné dýchání

 

Denní líčení

 

Večerní ličení

Profil společnosti

Počátky historie společnosti AP NETSOFT, s.r.o. sahají do roku 1990, kdy byla založena akciová společnost NETSOFT, s hlavním předmětem podnikání v oblasti tvorby a zavádění ekonomického software na bázi personálních počítačů. Implementace informačního systému umožnila získat rozsáhlé zkušenosti nejen v oboru ekonomických úloh, plánování a vyhodnocování výroby, ale také v oblasti technické realizace a provozu počítačových sítí. Vznikly další aktivity, jež korespondují s požadavky klientů a to poradenství v oblasti projektování informačních systémů, návrhy a realizace počítačových sítí, dodávky a servis výpočetní a kancelářské techniky, firemní support pro oblast IT.
V roce 2002 došlo k restrukturalizaci společnosti NETSOFT a k vyčlenění některých aktivit do nové společností AP NETSOFT, s.r.o.

Výuka

Jsme moderní, dynamicky se rozvíjející společnost, jejiž zaměstnanci působící v oblasti vzdělávání dospělých již od roku 1990. Máme ambice, sílu, znalosti i metody k uspokojení poptávky zákazníků po vzdělání a rozšíření znalostí z nejrůznějších oborů lidské činnosti. Veškeré aktivity firmy AP NETSOFT jsou vedeny snahou poskytovat svým klientům širokou nabídku a vysokou úroveň služeb. Každý rok vzděláváme přibližně 1 500 klientů.
Vzdělávací kurzy jsou určeny jednotlivcům, firmám i nezaměstnaným, evidovaným na úřadu práce.
Všechny rekvalifikační kurzy pořádané v našem vzdělávacím středisku mají akreditaci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky.
Výuka probíhá ve středisku vzdělávání a v počítačových učebnách situovaných napříč celou Moravou. Aktuální seznam poboček naleznete zde (odkaz na fakturacni udaje v kontaktech). Učebny pro výuku kurzů výpočetní techniky jsou vybaveny počítači propojenými do počítačové sítě, s přístupem na Internet.
Při sestavování časového plánu kurzů se naše vzdělávací středisko plně podřizuje potřebám klienta a může mu vyhovět výukou v pracovním týdnu v dopoledních i odpoledních hodinách. U všech zákazníků a posluchačů našich vzdělávacích projektů preferujeme individuální přístup. Jednotlivé kurzy a školení lze přesně přizpůsobit potřebám klienta nebo studijní skupiny.
Úspěšní absolventi rekvalifikačních kurzů dostávají osvědčení s platností na celém území České republiky.

Optimalizace / Automatizace práce v Excelu

Jako vzdělávácí instituce nabízíme také školení v oblasti MS Excel, jak soukromému, tak státnímu sektoru. Během vzdělávacích kurzů jsme zjistili, že požadavky zákazníků často převyšují jejich vlastní schopnosti a vytvoření složitých sestav, či vydolování dat z mnoha zdrojů je pro klienta s omezenými znalostimi Excelu časově velmi náročně, Přestože existují školení v programu MS Excel zaměřená na Makro, jedná se pouze o kurzy, který postihují svým obsahem naprostou špičku ledovce a uživatel ani po absolvování nebývá schopen psát složitější příkazy. Nabídli jsme zákazníkům možnost zpracovat, zautomatizovat, zjednodušit práci v Excelu pomocí maker. Naše služba, je také vhodná, pokud Váš informační systém není schopen vygenerovat požadované sestavy dat a jeho úprava by byla příliš nákladná. Pak je vhodné získat z informačního systému výstup v textovém dokumentu, nebo přímo v Excelu a dále jej zpracovávat pouze v Excelu pomocí maker.

 

Nosný program společnosti

  • Rekvalifikační kurzy v oblasti práce počítačem, zpracování účetnictví a kosmetické služby.
  • Firemní vzdělávací kurzy šité přímo na míru. Specializujeme se na vzdělávání v oblasti IT.
  • ECDL vzdělávání, ECDL testování – jsme akreditované testovací ECDL středisko.
  • Optimalizace, automatizace práce v Excelu

Kontakt

AP NETSOFT, s r.o.
Hradecká 772/15
746 01 Opava

Telefon: 721 869 373 
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.">